بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

پدرو دختری

1392/10/8 18:08
نویسنده : مامان نی نی
414 بازدید
اشتراک گذاری

دخـــــتر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت  پــــــــــدرته..
.دخـــــتر که باشی میدونی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم  پــــــــــدرته....
دخـــــتر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو  دستات بگیری و بعدش دیگه از هیچی نترسی دستای مهربون و گرم  پــــــــــدرته...
.دخـــــتر که باشی میدونی همه دنیا  پــــــــــدرته...
دخـــــتر که باشی میدونی هر جای دنیا که باشی ، چه کنارت  باشه یا نباشه قویترین فرشته نگهبان زندگیت پــــــــــدرته.....

خدایا تمام پدرارو واسه دختراشون نگه دار و تمام اونایی که دلشون میخواد پدر بشنو به ارزوشون برسون

موسوعه فواصل للمواضيع فواصل جميله للمواضيع 2013 فواصل مواضيع منوعه وجديده

 

من یک دخترم
خالقم به نامم سوره نازل کرد
من یک دخترم...
در تقویم  روزی به نامم ثبت کردند...
با تمام مردانگی هایت هیچگاه نمیتوانی بفهمی رنگ  صورتی برایم یک دنیاست...
نمیتوانی بفهمی عشق به لاک قرمز را...
گریه کردن  بدون خجالت...
نماز با چادر سفید...
درک کردنش درتوانت نیست
منم لیلای عشق  و زلیخای انتظار...
من دخترم...
چرک نویس هیچ احساسی نمیشوم...

موسوعه فواصل للمواضيع فواصل جميله للمواضيع 2013 فواصل مواضيع منوعه وجديده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان لي لي
9 دی 92 12:27
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان لي لي
9 دی 92 15:16
عزيزم متنت بسيار زيبا بود به خصوص خط اولش........ انشالله انتظارت براي نئ نئ زودتر به پايان برسه ممنون عزیزم نظر لطفته
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 19:50
سلام عزیز دلم خوبی ممنون سر زدی چقدر آهنگ وبلاگت قشنگه اشکم رو در آورد استفاده کن هر چقدر دوست داری قابلی نداره عزیزم فقط مطالب آموزشیخودم رو نمیتونم اجازه بدم اونم به خاطر اینکه خیلی سخته درست کردنش ممنون از محبتت عزیزم
مامان ستاره
11 دی 92 23:54
نگران نشو عزیزم ... درد دل با نی نی بود برو خصوصی این رمزو نگه دار چون همه شون با همین باز میشه حتی قبلی ها حتما عزیزم ممنون که بهم خبردادی بدجور نگران بودم
مامان لي لي
12 دی 92 1:30
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست.......... مثل همیشه عالی بود ممنون عزیزم
مامی سارا
12 دی 92 13:06
مرسی گلم ایشالا تو این روز عزیز امام رضا واسطه بشه پیش خدا و یه نی نی خوشگل زودی بیاد تو دلت عزیزم غصه نخور منم 7 ساله ازدواج کردم و تازه تصمیم به بارداری گرفته بودم که لطف خدا شاملم شد و نذاشت انتظار بکشم امیدوارم خیلی زود واسم خبرای خوب بیاری ممنون عزیزم خیلی امیدوارم کردی خیلی از این موضوع میترسم