بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

۹ماهگی بهاره جونم وروز دختر

1394/5/26 9:34
نویسنده : مامان نی نی
1,681 بازدید
اشتراک گذاری

۹ماهگیت مبارک عشق مامان این ماه مصادف شد با ولادت حضرت معصومه وروزدختر ۹ماهگیت مبارک باشه نازنینم فرشته خدا روی زمین همه داروندار مامانو بابا روزت مبارک گل دخملم تک دخترم نازنینم روزت مبارک بابایی به مناسبت روز دختر برای شما یه کیک خوشگل گرفت که روش نوشته بود بهاره روزت مبارک دست بابایی درد نکنه خیلی غافلگیرشدیم گل دخملی وهدیه روزدخترتم یه النگو هست که قراره پنج شنبه سه تایی بریم بخریم بابایی طفلی گفت میخواسته بره بخره ترسیده من از طرحش خوشم نیاد به خاطر اون گفت همگی با هم بریم برای خریدنش دست بابایی مهربون درد نکنه گل دخترم کلی ازت عکس گرفتم با کیکت که برات حتما میزارم الان با گوشی اومدم نت نمیشه در اولین فرصت ایشاله عکساتو میزارم این ماهم رفتیم قدووزن که خداروشکر وزن شما ۹کیلو ۴۰۰گرم بود که خوبه خداروشکر راستی یادم رفت بگم دندونتم دیگه زد بیرون و فرشتم صاحب دندون شد مامانی از بس همه جا حضور داری یادم میره کجا نوشتم اخه تو اینستا گرامم پیج داری گل دخترم که اونجام برات مینویسم با عکس به خاطر اون قاطی میکنم از وقتیم دندونت زد بیرون دیگه غذانمیخوری واقعا نگرانم خیلی خوب غذامیخوردی اما الان قاشقو میارم سمتت دهنتو قفل میکنی دلم میگیره مامانی واقعا ناراحتم ایشاله که زودزود دوباره غذا بخوری هرچی درست میکنم فقط خستگیش میمونه تو وجودم اخه لب نمیزنی که خستگیم دربیاد قربونت بشم .......دیگه برم که کلی کار دارم دوباره روزت مبارک بهاره من

بهاره جون وکیک روز دخترش

 

پسندها (2)

نظرات (3)

آبجی فاطمه
27 مرداد 94 0:26
9 ماهگیت مبارک عزیزم.روزت مبارک . اگه دوست داشتید آدرس پیج گل دختری رو به ما هم بدین .
آبجی فاطمه
28 مرداد 94 12:13
با تبادل لینک موافقی عزیزم؟ عارفه جون و بهار جون تو یه روز به دنیا اومدن.خیلی خوشحالم که با وب شما آشنا شدمبله عزیزم حتما
مامان نفیسه
11 شهریور 94 9:15
چ کار خوبی میکنین از این عکسا میگیرید من خیلی ناراحتم که از این عکسا نگرفتم