بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

۱۰ماهیگیت مبارک عشقم

1394/7/4 12:10
نویسنده : مامان نی نی
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهاره جونم بازم شرمنده که با تاخیر شد تبریک ده ماهگیت چون زیادی درگیریم شما خیلی خیلی وروجک شدی و من همش باید مواطبت باشم با اینکه همش چشمم بهت بازم بازم میبینی یه اتفاقی میفته از بس شیطونی ومن سریع به دادت میریم گل دختری عاشق پله ها هستی میزارمت زمین سریع از پله ها بالا میری لبه پله بالایی میشینی و میخوای خودتو بندازی پایین ودوباره من میزارمت پایین دوباره شما کار خودتو میکتی دخترم در استانه ده ماهگیت مریض شدی رفتیم دکتر گفت سرما خوردی بدجوری سرفه میکردی من همش نگرانت بودم جونم بالا اومد تا شما خوب شدی دخملکم ایشاله دیگه مریض نشی چون خیلی اذیت شدیم هممون عزیزم تازه میتونی بدون کمک چند ثانیه وایسی که من کلی ذوق میکنم وتشویقت میکنم شما به وجد میایی دالی بازی رو خیلی دوست داری من اشپزخونم از اونور اپن همش سرتو میاری بالا رو نوک انگشتات وای میسی تا منو ببینی باهم دالی کنیم بازی مورد علاقت با بابایی هم اینه که ببابایی چهار دستو پا میاد دنبالت میخواد بخورتت شما میخندیو فرا. میکتی ویه ذوقی میکنی که نگو الهی دورت بگردم که گل سرسبد خونمون شدی بهاره جونم .....

پسندها (1)

نظرات (0)