بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

بی تاب توام

1392/10/7 14:44
نویسنده : مامان نی نی
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامانی خوبی گلم اول یه خبر بهت بدم بالاخره امروز با راهنمایی دوست نازنینم فریبا جونی

تونستم روز شمار زندگیمونو برات بزارم گلم ایشاله چند وقت دیگه روز شمار اومدن تو دل مامانی رو برات

بزارم بعدشم که روز شمار بزرگ شدنو قد کشیدنو زندگی کردنتو بزارم عمر مامانی .

 

دیگه برات چی بنویسم از حال خودم برات نمیگم که اگه سر دردو دلم باز بشه فکر کنم یه ده صفحه ای

بشه همین قدر برات بگم که یه دفعه ای نمیدونم چرا دلم میگره و نمیخوام هیچ کاری بکنم از بس که بهت

فکر میکنم دیگه زندگی کردن بی تو برام داره سخت میشه نمیدونم چه جوری این ٧ سال تحمل کردم

بعضی وقتا میگم کاش برگردم به عقب و اینقدر و خودمو اذیت نکنم کاش مثل این ٧ سال به خودم بگم

خوب شرایطشو نداریم و فعلا نی نی نمیخواییم ولی نمیدونم عمرو زندگی مامانی چرا از وقتی این تصمیم

بزرگ زندگیمونو گرفتیم اینقدر بی طاقت شدمو دلم میخواد هر چه زودتر بیای پیشم بهم نخندیا جیگر طلا

حس میکنم بزرگ شدم حس میکنم مهر مادری تو وجودم شعله کشیده و بدون تو نمیتونم یه لحظه زندگی

 کنم میدونم اینجوری فقط دارم خودمو بابایی رو اذیت میکنم اما خودمم نمیدونم چم شده که اینقدر بیقرار

اومدنت شدم . نمیدونی چقدر این روزا بی تابم  بی تاب بوییدنت بوسیدنت بغل کردنت نفس کشیدنت

لمس کردنت نوازش کردنت عزیز دل مادر بیاو این بی تابیامو تموم کن بیاو یه خط قرمز روی تمام دلتنگی و

بی تابیام بکش زودی بیا فقط زود زودبیا جیگر گوشم .

 

totalgifs.com sweet-babys gif gif 18.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینده
7 دی 92 15:00
سلام گلم عزیزم زیاد غصه نخور ان شاالله زود زود نی نی میاد و دلت شاد میشه برای رسیدن به آرزوت و آرزوی همه مامان های منتظر دعا می کنم مواظب خودت باش ممنون گلم
مریم
7 دی 92 20:42
سلام گیسو جونم خوبی عزیزم الهی قربونت برم ایشاله هرچه زودتر نی نی خوشکلمون میاد خواهر توروخدا انقد خودتو اذیت نکن استرس به خودت نده عزیزدلم ایشاله درست میشه به جون خودم هرچقد بیخیالتر باشی زودتر نتیجه میگیری الهی بحق دل شکسته حضرت رقیه هرچه زودتر جاجتتو بگیری خواهر گلم سلام مریم جونی چقدر خوشحالم کردی بهم سرزدی گلم ممنون عزیزم خدا کنه بتون بیخیال بشم