بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

یه قدم دیگه نزدیکتر به نی نی

1392/10/13 18:15
نویسنده : مامان نی نی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی عسل مامانی مامانی امروز دقیقا دو ماه از انتظاری که واسه اومدنت دارم میکشم

گذشته و امروزم اول ربیع الاول هستش و من این روزو که با انتظار کشیدن تقارن پیدا کرده رو به فال نیک

میگیرم عزیزم و این یعنی اینکه ماه دیگه میتونم جدی جدی دعوت نامه اودنتو برات ارسال کنم تا ببینم زودی

میایی یا میخوای ناز کنی گل مامان . عزیزکم رفته بودم دکتر خانوم دکتر بهم گفت اصلا امیدوار نباش که زودی

نی نی بیاد پیشت 7سال مانع اومدنش شدی پس باید صبر کنی مامانی از این حرفش خیلی ناراحت شدم

خانوم دکتر خوبیه ولی مگه خداه که به این قاطعیت حرف میزنه  نمیدونه که من خدایی دارم که رحمان و

رحیم و کریم و غفوره و ستارو.... است امیدم به خودشه فقط خود خودش میدونم اگه اون بخواد میده حتی

اگه 7 سال یا بیشتر طول کشیده باشه قدرت بی نهایت خداوند در مقابل حرف و علم پزشکی هیچه .

 

عزیزم من امیدم به خداست هر موقعه خودش صلاح بدونه من و بابایی رو لایق پدرو مادر شدن میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرتو
13 دی 92 18:44
عزیزم به حرف دکتر جماعت اصلا اهمیت نده به گفته ی خودت اونکه خدا نیست مهم اینه که ما خدا رو داریم پس همه چی و بسپر به خودش مطمئن باش به موقش بهتون یکی از فرشته هاش و می بخشه حتما بله ما خدارو داریم که ارحم الراحمینه
راضیه
14 دی 92 15:07
انشاالله خییییییییییییلی زود میاد گلم مرسی عزیزم
معصومه
14 دی 92 18:39
عزیزم ایشاالله پایان انتظار تو خوش باشه از ته دل می خوام حس تلخ منو تجربه نکنی ممنون گلم
مامی سارا
14 دی 92 21:45
عزیزم هم من هم خودت هم از خیلی ها دیدیم و شنیدیم که خدا با معجزاتش همیشه شگفت زده میکنه پس شک به دلت راه نده امیدوارم همراه با صلاح خدا یه نی نی ناز زودی میاد بغلت ممنون گلم خدا گل پسریتو حفظ کنه
مامی سارا
14 دی 92 21:48
عزیزم نظر خصوصی داری ممنون عزیزم
رزا
15 دی 92 11:39
عزیزم من بعد از ایی یو ای تصمیم گرفتم خودم واسه نی نی بنویسم این متنا از ذهنه خودمه انشالله خوب باشه شرمنده قصد نداشتم اشک کسی رو در بیارم افرین خیلی قشنگن
tahana
18 دی 92 23:37
خوشگل خانم خدارو چه دیدی شاید سال جدید یه مهمون ناز تو دل مهربونت داشته باشی بگو اشالا:-)@-}-- ایشاله ممنون عزیزم