بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

امید و دلتنگی

1392/9/28 14:16
نویسنده : مامان نی نی
319 بازدید
اشتراک گذاری

یاد من باشد فردا دم صبح ،
به نسیم از سر صدق سلامی بدهم

و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش نگردد فردا ...
زندگی شیرین است ، زندگی باید کرد

گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم شاید
به سلامت ز سفر برگردد

بذر امید بکارم در دل ،
لحظه را در یابم ...

من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی خودم، عرضه کنم ...

یک بغل عشق از آنجا بخرم ... !www.AsanPic.com

عشق مامانی خوبی گلم دلم برات تنگ شده قده تموم اسمون خدا دلم میخواد پیشم باشی بازم باید

صبر کنم هنوز انتظارمون تموم نشده عشق مامانی این گل و واسه خود خود خودت گذاشتم گل من گل

برای گل عشق مامانی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ستاره
29 آذر 92 12:53
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس خیلی ناراحت شدم گلم چه ادمای مریضی پیدا میشن ایشاله که همیشه خوش و خرم باشی هر جا که هستی