بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

یلدای بدون نی نی

1392/10/1 14:11
نویسنده : مامان نی نی
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی خوبی گلم امروز اول زمستونه گل مامانی من و بابایی دوتامونم زمستونی هستیم

یعنی تو زمستون دنیا اومدیم گلم راستی با یه روز تاخیر یلدات مبارک عمر مامانی دیشب شب یلدا بود و

بلندترین شب سال مامانی خدا کنه اخرین شب یلدای تنهایی من و بابایی باشه و شما سال دیگه

پیشمون باشی گل مامانی  حالا یه عکسم از هنرنماییهای مامانی تو شب یلدا واست میزارم که هم

یادگاری بمونه هم اینکه ببینی مامانی چه هنرمندیه و یه چیزاییم بلده هر چند کم اما خوب بلدم گل

مامانی .

 

یلدای دوستای گلمم مبارک البته ببخشید با تاخیر شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

fariba
2 دی 92 11:08
سلام عزیزم.به به چه مامان هنرمندیانشااللله سال دیگه نی نی جون خودش بیاد و از هنرمندی های مامان جونش لذت ببره ممنون گلم بازم بهت تبریک میگم دعا واسه من یادت نره عزیزم
tahana
2 دی 92 13:30
خوش به حال این نینی با این مامانی هنرمند سال دیگه یلدا دست در دست هم فدات شم عزیزم ممنون از محبتت
پرتو
3 دی 92 14:15
به به به آفرین به این مامان هنرمند خیلی قشنگ درست کردی ایشالا سال بعد یلدا رو با نینی گلت جشن بگیری عزیزم مرسی گلم ایشاله شمام با نی نی جشن بگیری
باران
3 دی 92 14:15
سلام خانمی اول از همه ممنون که بهم سرزدی وبعد اینکه با توکل به خدا انشاالله سال دیگه نی نی بغلت باشه/خانمی تو خودت این همه باسلسقه ای مارو شرمنده میکنی؟ منم ممنونم که بهم سرزدی گلم خواهش میکنم هنر من در مقابل کدبانوگری شما ناچیزه عزیزم
مامان ستاره
4 دی 92 1:17
بابا هنرمند چقدر خوشگلن ... انشاالله به زودی دوست دارم شرمندم میکنی عزیزم خوبی عزیزم ممنون که بهم سر میزنی ایشاله شمام به زودی بشید