بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

زودی بیا منتظرم نزار

1392/9/19 18:30
نویسنده : مامان نی نی
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی خوبی گلم امروز حالم خوب نیست اخه فهمیدم یکی از بهترین دوستام (مامان

ستاره) دیگه نمیخواد بیاد تو وبشو مطلب بزاره دیگه طاقتش تموم شده و دیگه نمیاد تا موقعی که نی

نیش بیادو بیاد خبر اومدن نی نیشو بده دلم واسش خیلی تنگ میشه مامانی توام اونجایی به دوستت

بگو زودی بیاد پیش مامانش و اینقدر مامان بیچارشو اذیت نکنه .

 

عزیز دل مامان نمیدونم من تا کی طاقت دارم یعنی میرسه اون روزی که طاقت مامانی هم تموم بشه و

دیگه نخواد واست چیزی بنویسه نه خدای من خواهش میکنم با من این کارو نکن با هیچ کس این کارو

نکن نزار طاقت مادرایی که منتظر نی نین تموم بشه ازت خواهش میکنم خدا حتی فکرکردنشم ازارم میده

 تو بامامانی این کارو نکنیا عمر مامانی قول بده زودی بیایی پیشم عزیزم دلم قول بده مامانی رو زیاد

منتظر نزاری من هر روز با عشق میام واست مینویسم به امید اینکه زودی بیایی پیشمو این بار از خود خود

 جیگرم بنویسم از شیطونیات  از بزرگ شدنت از ناز کردنات از همه چی زودی بیا عمر مامانی که سخت

بهت احتیاج دارم و منتظرتم فقط زودی بیا خواهش میکنم ازت .

 

 

دوس دارم وقتی که چشماتو میبندی با من به دردای این دنیا میخندی اروم میشم بگی از غمات دل کندی

بیا به هم بگیم دوست دارم

 

دوس دارم من اون چشمای قشنگت رو دارم واست میخونم این اهنگت رو هرچی میخوای بگو از دل تنگت

و بیا بهم بگیم دوست دارم

 

منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیام برام سخت میگذره همه شبام ببین دوست دارم

 

totalgifs.com moreheads gif gif 31.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی سارا
19 آذر 92 22:39
سلام عزیزم امیدوارم زودتر نی نی خوشگلت خوشحالت کنه منم تازه یه نی نی اومده تو دلم ازش می خام حالا که پیش خداست ازش بخاد نی نیت از تو نوبت جا بزنه و مامانشو بخندونه امیدوارم به منم سر بزنی و با خبرای خوش خوشحالم کنی بهترینها رو برات ارزو می کنم ممنون عزیزم که بهم سر زدی گلم ایشاله همین طور بشه
شکوفه
20 آذر 92 13:51
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد . . . ممنون گلم که بهم سر زدی
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 15:16
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم چشم حتما میام گلم ستاره واسم خیلی عزیزه
رزا
20 آذر 92 20:12
عزیزم ازت خواهش میکنم حالا که خدا بهت نظر کرده برای من خیلی دعا کنی دوم دی نوبت ازمایش دارم که نتیجه اییو ای مشخص بشه خیلی برام دعا کن خیلی........... حتما عزیزم اگه لایق باشم و دعام به عرش خدا برسه حتما برات دعا میکنم اصلا از ذهنم بیرون نمیری
غزل
21 آذر 92 10:15
سلام عزیزم من اسمم غزله . واسه گیفتت . البته من دیر دیدم خیلی هم گشتم تا یاد بگیرم که چه جوری جواب بدم اخرشم اومدم تو نظرات ایشالا که بخونی این نظرو . عزیزم کوچه برلن رو بلدی ؟ بعد از اون یه کوچه است به اسم کوچه رفاهی یعنی دقیقا چهرراه مخبرالدوله اول اون کوچه است اونجا تا دلت بخواد گیفت سیسمونی و گیفت عروسی و وسایلتزیینی . از این حرفا داره ولی باید از مغازه ها بپرسی قیمتهاش خوبه حدود 500 تا 2000 تومانه بستگی به مدل داره ولی همه رو بگرد بعد بخر زود جو گیر نشو اگرم خواستی وسایلشو داره میتونی خودت درست کنی ایشالا که یه نی نی سالم و یه زایمان راحت عزیزم . واقعا ازت ممنون خانومی خیلی لطف کردی فقط نمیدونم چرا ادرستو برام گذاشتی میزنم وبتو نشون نمیده اگه دوباره بهم سر زدی خواهشا ادرس دقیق وبتو برام بزار گلم
مامان ستاره
21 آذر 92 23:40
سلام عزیز دلم حالت خوبه ... من اومدم تا بهت سر بزنم و بدونی که تنهات نزاشتم سلام به روی ماهت گلم ممنون عزیزم که تنهام نمیزاری ایشاله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی اینم یه عالمه بوس واسه اینکه دلم برات تنگ شده بود
راضیه
22 آذر 92 13:04
ای خدا کی میشه انتظار ماهم به سر بیاد بالاخره انتظار ما هم تموم میشه یه روزی ایشاله
☂آناهیتا☂
23 آذر 92 20:56
هم دردیم منم منتظر یه فرشته کوچولوم به منم سر بزن حتما عزیزم ایشاله زودی مامان میشی
مامان محمدحسين
23 آذر 92 23:49
سلام به مامان منتظر ني ني. سوالتون در مورد كتاب رو تو ني ني وبلاگ خوندم اما هركار كردم جوابش ارسال نشد. براي همين اومدم اينجا . چند تا كتاب خوب مي شناسم كه براتون مي نويسم. اما يك توصيه ي خواهرانه دارم مامان خانوم. يادمون باشه دنبال اين نباشيم كه فرزندانمون باادب و باانضباط و درسخون و نمي دونم از اين جورچيزا بشن، سعي كنيم فقط انساني بافضيلت و باخدا بشن. اونوقت همه چي حله. ضمنا سعي كنيم همونطور كه داريم خودمون رو واسه تربيت بچه هامون مي كشيم و بال بال مي زنيم، از بزرگ شدن و نفس كشيدنشون لذت ببريم و ازشون كلي چيزاي باحال ياد بگيريم: 1. ****كودك خانواده انسان-دكتر هايم جينات**** 2. به بچه ها گفتن از بچه ها شنيدن -2 جلد 3. از بچه هايمان چه بياموزيم 4. بچه هاي بهشتي-جان گري 5. كتاب هاي مرحوم دكتر رجبعلي مظلومي 6.من دو ساله ام- انتشارات قدياني 7.مجموعه كليدهاي تربيت كودك-نشر صابرين موفق باشيد مامان خانوم مهربون. مرسی گلم ممنون از راهنمایت
مامان لي لي
24 آذر 92 6:03
سلام عزيزم خوبي ممنون از لطفت به من و اوايي انشالله به اين زوديا خبر نئ نئ دار ضدنا رو بم بدي خواهش میکنم گلم منم ممنونم که بهم سر میزنی
مامان لي لي
26 آذر 92 3:22
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
مامان لي لي
26 آذر 92 3:23
خصوصي ممنون عزیزم
مامان لي لي
27 آذر 92 2:34
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
مامان لي لي
28 آذر 92 4:37
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی.. ممنون گلم که همیشه شرمندم میکنی با این احساس ناب
tahana
29 آذر 92 21:53
عزیزم مطمئن باش یه روز میاد که این دوران گذشته ویه نی نی ناز وسالم رو بغل میگیری ومیشه همه چیت وتموم هستیت وروهایی هم میاد که دلت واسه لگد زدناش به دیواره دلت تنگ میشه واقعا حس قشنگیه .مطمئنم که به زودی خبر مامان شدنت رو بهم میدی واونموقع هم داری روزهای اومدنش رو ،روی تقویم آویخته به دیوار کنج خونه خط میزنی . خوب گوش بده به صدای نی نی که داره میگه مامان به زودی میام دوست دارم منتظرم باشین من می خوام دوست جونت بمونم ممنون گلم حتما دوس جونم میمونی عزیزم