بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

بازم فقط واسه خودت جیگر گوشه مامانی

1392/9/17 19:32
نویسنده : مامان نی نی
321 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ای یک برگ کاغذ به مادرش داد.
مادر که در حال آشپزی بود ، دستهایش را با حوله تمیز کرد و نوشته را با صدای بلند خواند.
او نوشته بود :

صورتحساب !!!
کوتاه کردن چمن باغچه ۵٫۰۰۰ تومان
مراقبت از برادر کوچکم ۲٫۰۰۰ تومان
نمره ریاضی خوبی که گرفتم ۳٫۰۰۰ تومان
بیرون بردن زباله ۱۰۰۰ تومان
جمع بدهی شما به من :۱۲٫۰۰۰ تومان !

مادر نگاهی به چشمان منتظر پسرش کرد، چند لحظه خاطراتش را مرور کرد و سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب این را نوشت:

بابت ۹ ماه بارداری که در وجودم رشد کردی هیچ
بابت تمام شبهائی که به پایت نشستم و برایت دعا کردم هیچ
بابت تمام زحماتی که در این چند سال کشیدم تا تو بزرگ شوی هیچ
بابت غذا ، نظافت تو ، اسباب بازی هایت هیچ
و اگر شما اینها را جمع بزنی خواهی دید که : هزینه عشق واقعی من به تو هیچ است

وقتی پسر آن چه را که مادرش نوشته بود خواند چشمانش پر از اشک شد ودر حالی که به چشمان مادرش نگاه می کرد.
گفت: مامان … دوستت دارم

آنگاه قلم را برداشت و زیر صورتحساب نوشت: قبلاً بطور کامل پرداخت شده !!!

totalgifs.com barrinhas gif gif cclovebar3.gif

 

وای مامانی یعنی میرسه اون روزی که تو بهم بگی دوست دارم عزیزم .تو بیا عمر مامانی حاضرم تمام زندگیمو به پات بریزم بی منت .ترو خشکت کنم بی منت . شب تا صبح نازت کنم بی منت .ازخودم به خاطرت بگذرم بی منت . فدات بشم بی منت بی منت بی منت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان لي لي
18 آذر 92 5:00
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
ســــــــــــــــحر
18 آذر 92 11:48
سلام عزیزدلم انشاالله شماهم مامان میشید منم میشم توکلت خدا باشه
مامان ستاره
19 آذر 92 2:18
سلام عزیزم ... خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم ... عروس گلم رو ببوس ... عزیزم من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس وای عزیزم خیلی ناراحت شدم به این زودی یکی از بهترین دوستامو دارم از دست میدم من هر روز میومدم بهت سر میزدم تو یکی از بهترین دوس جونیام بودی اصلا شوکه شدم نمیدونم چی بنویسم ولی بازم جای بسی خوشحالی است که میخوای بیای بهم سر بزنی هر جور دوس داری عزیزم تو مختاری برای زندگیت هر جور که دوس داری تصمیم بگیری فقط میتونم ارزو کنم که زودی نی نی بیاد تا دوباره بتونم بیام پیشت گلم دوست دارم بی نهایت گلم
پرتو
19 آذر 92 13:04
خیلی قشنگ و پر معناست این متن معلومه که اون روز میرسه دوستم و نینی گلت مدام بهت میگه دوست دارم اون روز نزدیکه عزیزم توکل بر خدا مرسی گلم منم برات همین ارزو دارم عزیزم