بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

نصیحت های مادرانه واسه نی نی

1392/9/16 18:25
نویسنده : مامان نی نی
266 بازدید
اشتراک گذاری

 ٤ساله که بودم
فکر می‌کردم پدرم هر کاری رو می‌تونه انجام بده.

۵ ساله که بودم
فکر می‌کردم مادرم خیلی چیزها رو می‌دونه.

۶ ساله که بودم
فکر می‌کردم پدرم از همه پدرها باهوشتره.

۸ ساله که شدم
گفتم مادرم همه چیز رو هم نمی‌دونه.

۱۴ ساله که شدم
با خودم گفتم اون موقع‌ها که پدرم بچه بود همه چیز با حالا کاملاً فرق داشت.

۱۵ ساله که شدم
گفتم خب طبیعیه، مادرم هیچی در این مورد نمی‌دونه…

۱۶ ساله که بودم
گفتم زیاد حرف‌های پدرمو تحویل نگیرم اون خیلی اُمله!!

۱۷ ساله که شدم
دیدم مادرم خیلی نصیحت می‌کنه گفتم باز اون گوش مفتی گیر اُورده!!

۱۸ ساله که شدم
وای خدای من باز گیر داده به رفتار و گفتار و لباس پوشیدنم همین‌طور بیخودی به آدم گیر می‌ده عجب روزگاریه.

۲۱ ساله که بودم
پناه بر خدا مامانم به طرز مأیوس کننده‌ای از رده خارجه…

۲۵ ساله که شدم
دیدم که باید ازش بپرسم، زیرا پدر چیزهای درباره این موضوع می‌دونه زیاد با این قضیه سروکار داشته.

۳۰ ساله بودم
به خودم گفتم بد نیست از مادر بپرسم نظرش درباره این موضوع چیه هرچی باشه چند تا پیراهن از ما بیشتر پاره کرده و خیلی تجربه داره.

۴۰ ساله که شدم
مونده بودم پدر و مادرم چطوری از پس این همه کار بر میومدن؟ چقدر عاقلن، چقدر تجربه دارن.

۴۵ ساله که شدم… حاضر بودم همه چیزم رو بدم که اونا برگردن تا من بتونم باهاشون درباره همه چیز حرف بزنم!
اما افسوس که قدرشونو ندونستم…… خیلی چیزها می‌شد ازشون یاد گرفت!

 

 

عشق مامانی اینارو واست گذاشتم تا بزرگ شدی بخونی یه نصیحت مادرانه است جیگر طلای مامانی

 

 

شکسپیر گفت:

 

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

 

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

 

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..

 

 

 

زندگی کوتاه است ..

 

 

 

پس به زندگی ات عشق بورز ..

 

خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..

 

قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن

 

قبل از اینکه بنویسی » فکر کن

 

قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش

 

قبل از اینکه دعا کنی » ببخش

 

قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن

 

قبل از تنفر » عشق بورز

 

زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

 

عشق مامانی از لحظه لحظه زندگیت به خوبی استفاده کن چون خیلی زود دیر

میشه بازم یه نصیحت مادرانه کلا امروز مامانی  افتاده تو خط نصیحت کردن

اشکال داره مگه به عزیزم دلم اینارو نگم به کی بگم اینارو فقط واسه این میزارم

چون عاشقتمو و سرنوشتت واسم خیلی مهمه خیلی خیلی البته زمان زیادی

میگذره تا اینارو میخونی ولی مطمئنم تو ذهنت به یادگار می مونه 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان لي لي
19 آبان 92 21:48
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد
مامان لي لي
19 آبان 92 21:49
نصيحتت عالي بود و متن ها زيبااااا🌺🌸🌺🌸🌺
فرزند صالح
20 آبان 92 17:05
چه مامان خانوم معلمی خوش به حال نینی با این مامان دلسوزش
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاله زودی شمام نی نی دار بشی بحق این روزای عزیز