بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

مامانی دلش گرفته

1392/9/8 18:56
نویسنده : مامان نی نی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی خوبی گلم نمیدونم چرا امروز همش دلم گرفته یه بغضی تو گلومه اما نمیدونم چرا بی دلیل بی دلیله  عشق

مامانی الان که دارم برات مینویسم بابایی تو خواب نازه من تنهام تنهای تنها به خاطر همینم بیشتر دلم گرفته و دلم میخواد گریه

کنم از دلمم نمیاد بابایی رو بیدارکنم طفلکی خیلی خسته اس اخه بابایی تو کل هفته فقط جمعه هارو میتونه استراحت کنه دارم

به این فکر میکنم اگه تو بودی منم حوصلم سر نمیرفت و با تو بازی میکردم یا لااقل اونقدر سرو صدا میکردی که بابایی رو

از خواب بیدار میکردی اما الان چی خونم تو یه سکوت مطلقه حتی از منم صدادر نمیاد تا بابایی بتونه استراحت کنه دلم 

گرفته  مامانی دیگه نمیتونم جلوی خودمو نگه دارم اشکام داره میاد تند تند . دلم گرفته بی دلیل بی دلیل بی دلیل

دوست دارم  مامانی کی این انتظار تموم میشه تا بیایی پیشمون دیگه صبرم داره تموم میشه 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

hesam &sahand
9 آذر 92 0:56
سلام عزیزم ایشالله همین زودیا یه نی نی ناز و خوشگل میاد پیشت
مامان لي لي
9 آذر 92 4:11
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان لي لي
9 آذر 92 4:12
اي جان انشالله كه زودي نئ نئ نازه بياد و سكوت رو از بين ببره برات😘 مرسی دوست با محبتم
مامان ستاره
11 آذر 92 2:49
عزیز دلم سلام ... خوبی ... دلم برات تنگ شد سلام عزیزدلم منم دلم برات تنگ شدهو میومدم بهت سر میزدم ایشاله که بهتر شدی گلم
رزا
11 آذر 92 18:03
سلام عزیزم کجای که به ما سر نمیزنی لطفا بیا به وبم و در مورد اهنگ وبم که تغییر دادم برام نظر بذار حتما بهت سر میزنم گلم به دوستای نازم سر نزنم بکی سربزنم
مامان لي لي
11 آذر 92 20:58
عزيزم خوبي؟ مرسي از لطف و محبتت به من و اوايي
مامان لي لي
12 آذر 92 8:53
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
رزا
12 آذر 92 17:40
عزیزم دردمون یکیه پس حرفمونم یکیه اشکالی نداره بانو ممنونم عزیزم