بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/9/3 13:49
نویسنده : مامان نی نی
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام زندگیم سلام عمر مامانی خوبی عسلم مامانی امروز خوشحال خوشحاله اخه میدونی امروز چه روزیه

امروز از اون روزای قشنگی که تو تقویم زندگی من و بابایی  مثل ماه داره میدرخشه امروز سالگرد ازدواج من

وباباییه .جیگر طلای مامانی اصلا باورم نمیشه ٧سال از زندگی منو بابایی گذشته و داریم وارد هشتمین سال زندگیمون

میشیم اصلا باور کردنی نیست چه زود گذشت .مامانی ایشاله سال دیگه شمام باشی تا خوشبختی مامان و بابایی تکمیل

تکمیل بشه با وجود شما .عزیزترینم ارزو میکنم تا سال دیگه به تقویم عاشقانه زندگیمون روزای قشنگ دیگه ای اضافه

بشه و دلیلای زیادی به وجود بیاد واسه جشن گرفتنای من و بابایی .اخه امروز تو خونمون میخواییم یه جشن دو نفره

کوچولو با بابایی بگیریم. راستی مامانی میخوام برات متن اس ام اسی رو بنویسم که بابایی خودش واسم نوشته و برام

فرستاد .٧سال عشق ٧سال فداکاری و ایثار ٧سال زندگی واقعی و اغاز هشتمین سال زندگی با عشق . وای مامانی عاشق

باباییم . این متنو اینجا نوشتم تا برای همیشه تو قلبو روحم به یادگار بمونه .حالا چند خطیم مینویسم واسه باباجونی که

حسودیش نشه که بگه همش واسه نی نی مینویسی.

 totalgifs.com coracoes gif gif coracao4.jpg

عاشقانه های من برای  همسر عزیزتر از جانم

 

چشات ارامشی داره که تو چشمای هیشکی  نیست

 

میدونم که توی قلبت به جز من جای هیشکی  نیست

 

چشات ارامشی داره که دورم میکنه از غم

 

یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم

 

تو با چشمای ارومت بهم خوشبختی بخشیدی

 

خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی

 

تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی

 

تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی

 

ازبس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام

 

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام

 

همسر عزیزم با تمام وجودم دوست دارم و هشتمین سال زندگیمونو بهت تبریک میگم

 

سالگرد ازدواجمون مبارک ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

fariba
3 آذر 92 14:19
سالگرد ازدواجتون مبارک برایتان آرزوی سلامتی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم انشاالله بزودی نی نی نازتون از آسمونا دل بکنه و خودشو بندازه تو دل مامانش مرسی عزیزم ممنون از لطفی که بهم داشتی
مامان ستاره
3 آذر 92 15:16
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ..... ... ... مرسیییییییییییییییی مرسی گلم بوس بوس
مامان لي لي
3 آذر 92 15:19
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها.. وای ممنون عزیزم چه متن زیبایی این متنو تا ابد نگهش میدارم تو قلبم خیلی نازنینی نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم
مامان لي لي
3 آذر 92 15:56
عزيز دلم سالگرد ازدواجتون مبارك عشقتون مستدام شرمندم کردی دوست نازنینم ممنون که به یادمی
مامان لي لي
3 آذر 92 15:57
ايشالله سال ديگه يا نئ نئ آت بغلت باشه يا تو دلت گلم مرسی گلم
مامان ستاره
3 آذر 92 16:53
عزیزم نمی خواستم ازت سوال کنم چه مشکلی داری ولی اینکه برام کامنت گذاشتی هیچکی نمی دونه براتون مشکلی پیش اومده دوباره ذهنم درگیر شد البته اگه دوست نداری نگو زندگیه شخصیته و به منم مربوط نیست عزیم ... می تونم بپرسم چه مشکلی ؟ اینکه باهام همدردی می کنی ممنونم گلم بوسسسسسسسسس خواهش میکنم گلم برات خصوصی زدم علتو
fariba
3 آذر 92 17:24
با افتخار لینک شدید
مامان ستاره
4 آذر 92 0:48
عزیزم نظر خصوصیت برام ثبت نشده من فک کردم قبلی منظورته گفتم آره ... اگه دوست داشتی دوباره بفرست وگرنه راضی به زحمتت نیستم گلم ... ببخش
مامان ستاره
4 آذر 92 20:01
ممنون عزیزم .کار خوبی می کنی ... نگی بهتره... دستت درد نکنه ..ممنونم عزیزم
مهسا مامان نلی
4 آذر 92 21:28
سالگرد عاشقیتون و بهتون تبریک میگم.با افتخار لینکتون میکنم عزیزم
مامان ستاره
5 آذر 92 22:09
فرزند صالح
8 آذر 92 0:12
سلام عزیزم خیلی تبریک میگم ایشالا سال دیگه با نی نی جشن بگیرید