بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

فقط واسه خودت عمرمامانی

1392/9/16 16:11
نویسنده : مامان نی نی
318 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گرسنه اش می شود ، شتابان به طرف یخچال می رود در یخچال را باز می کند
عرق شرم …بر پیشانی پدر می نشیند
پسرک این را می داند
دست می برد بطری آب را بر می دارد
… کمی آب در لیوان می ریزد
صدایش را بلند می کند ، ” چقدر تشنه بودم ”
پدر این را می داند پسر کوچولو اش چقدر بزرگ شده است …

 

 کودکی با پای برهنه بر روی برفها ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد زنی… در حال عبور او را دید، او را به داخل فروشگاه برد وبرایش لباس و کفش خرید و گفت:
مواظب خودت باش، کودک پرسید:ببخشید خانم شما خدا هستید؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم.
کودک گفت: می دانستم با او نسبتی داری!!!

 

 

 

  
برایت چه بخواهم ز"خدا"؟
بهترازاینکه خودش پنجره باز اتاقت باشد......
عشق,محتاج نگاهت باشد......
خلق,لبریز دعایت باشد......
دلت تابه ابد وصل خدایی باشد که در"همین نزدیکیست"
 
مامان جونی  حواست به این جمله ها باش عزیزترینم ساده از کنارشون رد نشو گلم میدونم موقعی که اینارو میخونی کاملا عاقل و بالغ شدی و خودت بهتر ازمن درک میکنی  این نوشته هارو گلم
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرتو
16 آذر 92 18:11
چه زیبا و آرامش بخش خدایا شکرت که هستی از تو سپاسگذارم عزیزم انشاالله به موقش نینیت میاد و زمانی که بزرگتر شد از خوندن این جملات زیبا لذت میبره . ممنون دوست نازنینم که تنهام نمیزاری
مامان الینا
16 آذر 92 19:29
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان ستاره
16 آذر 92 21:02
سلام عزیز دلم ... خیلی زیبا و پر معنا بودن ... دستت درد نکنه عزیزم ... دوستت دارم بوسسسسسسسسسس ممنون عزیزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
16 آذر 92 21:46
بسیار زیباااا
راضیه
17 آذر 92 14:31
گلم خیییییییییلی زیبا بود ممنون منم لینکت کردم گلم
مامان سلدا
17 آذر 92 20:16
اانشاالله زودتر نی نی تون رو در آغوش بگیرید.