بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

عزاداری بدون نی نی

1392/9/2 11:56
نویسنده : مامان نی نی
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی عزیزم مطمئنم اون بالا بالاها جات خوبه و خدای مهربون مواظبته دلم

برات تنگ شده مامانی هر شب با بابایی میریم هیئت این کارهرسالمونه چون هیئت خونه

مامان بزرگو بابابزرگته (مامان و بابای بابایی)ولی امسال واسم یه جوردیگس امسال یه

جوردیگه میرم هیئت فقط تودلم ارزو میکنم زودی بیای پیشمونو باهم بریم سال دیگه

هیئت امروز بابایی بهم گفت روز اول نیت کردی رفتی هیئت منم گفتم اره تو چی نیت

کردی گفت اره ولی هر کاری کردم نگفت چه نیتی کرده ولی من میدونم بابایی هم نیت

کرده ایشاله تا سال دیگه یه خبری باشه حالا یا تو دل مامانی باشی یا تو بغلمون یعنی

میشه خداجون راستی مامانی یادم رفت بگم بابایی امسال میخواد گوسفند نذری بده به

هیئت ایشاله روز تاسوعا که دسته میاد جلوی خونه میخواییم قربونی کنیم بابایی واسه یه

کاری نذر کرده بود که خدارو شکرانجام شدو بایدنذرمونو اداکنیم مامانی عاشقتم اون

بالایی واسه مامانی و باباییم دعا کن و زودی بیا پیشمون جیگرطلای مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان لي لي
18 آبان 92 18:15
از تمام لطف و محبتت به من و آوايي ممنون
انشالله خداوند يه فرزند صالح و..... و زيبا نصيب آت كنه گلم😘😘😘😘😘


مرسی گلم خدااواکوچولوتو برات نگه داره واسم دعا کن
مامان لي لي
19 آبان 92 17:51
بوووووس براي مامان گل😘😘😘😘😘😘😘


مرسی عزیزم اواجونی رو ببوس
ناناز
27 آبان 92 19:52
سلام عزیزم من خیلی اتفاقی با وبتون اشنا شدم ایشالا به ابروی امام حسین ع سال دیگه نی نیت این موقع در اغوش گرمه مادرش باشه و سه تایی برید مراسم ممنون عزیزم از دعای زیبایی که در حقم کردی