بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

نظر نهایی دکتر

1392/9/2 11:58
نویسنده : مامان نی نی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دلم برات تنگ شده و دلتنگی همچنان ادامه داره مامانی یه خبر بد دکتر دیروز نظر

 قطعیشو اعلام کرد و واسه مامانی قرص تیروئید نوشت البته گفت زیاد جای نگرانی نیست چون

داری به سمت کم کاری تیروئید پیش میری و هنوز کم کار نشدی خوب شده زود فهمیدی بهم رژیم

 غذایی داد که توش باید حتما میگو وماهی باشه اونم فقط از نوع جنوبیش چون یدداره وگرنه بقیه

 رو گفت نخور فقط فقط جنوب تازه گفت کلم کلا هر نوع کلمی با ترب اصلا نخور سویام نخور منم

که از ماهی ومیگو متنفر ولی به خاطر شما میخوام بخورم ببین به خاطرتت مامانی به چه کارایی

دست میزنه خلاصه گفت سه ماه صبرکنید بعد اقدام کنیدالبته گفت مشکلیم نیست اگه بخوایید الانم

میتونید اقدام کنید ولی سه ماه دیگه کاملا خیالتون راحته بازم به خودتون بستگی داره ومن و

بابایی هم دیشب کلی باهم حرف زدیم اخرشم تصمیم گرفتیم سه ماه دیگم صبرکنیم تا خدای نکرده

مشکلی پیش نیاد تا بعد افسوس بخوریم که چرا صبرنکردیم هرچند مامانی این انتظار واسم خیلی

سخته و میدونم دیوونه میشم چون تمام برنامه هام بهم ریخت چقدر حساب و کتاب میکردم که کی

میای پیشم تمام  نقشه هام نقش بر اب شد خیلی واسم سخته سه ماه دیگه خدای من کمکم کن تا

 صبرم تموم نشه و راضی به رضای تو باشم خداجونم تنهام نزاز مامانی تنهام نزار دلم گرفته الان

که دارم برات مینویسم کلا دارم گریه میکنم واسم خیلی سخته مامانی چرا اینجوری میشه حداقل

خداکنه سه ماه دیگه خیلی ناز نکنی و زودی بیای پیشمون

خددددددددددددددددددددداجوووووووووووووووووووووووونم تنهههههههههههههام نزار

ارزومه بیای پیشم بغلت کنم نازت کنم جیگرطلای مامانی ارزومه    نزار تنها بمونم زودی بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

میترا
13 آبان 92 17:57
انشاالله همیشه سالم باشی
مامان لي لي
18 آبان 92 19:18
انشالله كه خداوند به حق همين ماه عزيز هروقت صلاح ديد لقب زيباي مادر رو بهت بده گلم
بانوی مهربانی
26 آبان 92 9:13
سلام دوستم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی بیه یادت بودم.ان شالله به حق شیرخواره امام حسین (ع) به خواسته دلت برسی.و هرکس که مثل تو در آرزوی مادر شدنه.به زودی مادر بشه. فداتشم بانو جونی مرسی از لطفت
tahana
28 آذر 92 14:28
سلام عزیزم واقعا انتظار سخته . مخصوصا این موقع که از هر وقت دیگه ای بیشتر دلت میخواد اقدام کنی . اشالا یه بچه ناز و خوشگل وسالم خدا بهتون هدیه کنه. مرسی گلم خدا کوچولوتو برات نگه داره عزیزم