بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

اولین ماه رمضان بهاره درسال 1394

1394/4/20 18:23
نویسنده : مامان نی نی
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم شرمنده نمیونم زیاد بیام وبتو اپ کنم اخه خیلی شیطون شدی الان دارم با یه عذابی تایپ میکنم همش میخوایی صفحه کلیدو ازم بگیری امسال ماه رمضان با حضورت نورانی تر و رویایی تر شده برای منو بابایی عکسای شب قدر و افطاری و 7ماهو نیمه شدنتو الان میزارم دیگه نمیزاری تایپ کنم ای بای وروجک من ......

اینم هنر مامانیه خودم برات درست کردم عزیزدلم ....خیلی دوست دارم این عکستو التماس دعا مادر....

اینجام افطاری دعوتیم خونه عمه جونی ...

اینجام اماده شدی داریم میریم افطاری و البته احیا خونه عزیزجون حاج اقا ...

اینجام خوشتیپ کردی داریم میریم افطاری خونه  مامانی و اقا جون اولین دعوتی افطاری شماست البته ...

اینام باز هنر مامانه عزیزم ....

اینم عکس الان اتاقت که تو مسابقه تو اینستا شرکت کردیم ولی برنده نشدیم چون تعداد لایکامون کم بود ...

 

پسندها (4)

نظرات (3)

غزل , باباییش
21 تیر 94 15:53
وااااااااااااااااااااای مامانی ماشالا ... واقعا بهاره است این ؟؟؟ عشق خاله ... یه مدت من نبودم چه خانومی شده ماشالا ... ماششششششششششششالا ... خدا حفظش کنه مامانی خوشبخت ...
✿آجـــــــی هدیه✿
22 تیر 94 0:45
سلام ایشاالله زنده باشه این نی نی خوشمل به داداش منم سر بزنید خیلی خوشحال میشه ماشاالله لا حول ولا قوت الا بلا
مامان نفیسه
11 شهریور 94 9:16
ماشاله چ جیگریه این گل دختر! چقدم خوشتیپه! فدای محبتت عزیرم