بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

6ماهگیت مبارک البته با تاخیر 18 روزه

1394/3/12 11:56
نویسنده : مامان نی نی
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامانی عزیزدلم این روزام با تو اصلا نمیفهمم کی صبح رو به شب میرسونم منی که همیشه از تنهایی مینالیدم الان وقت حموم رفتنم ندارم گلم کل وقتمو شما پرکردی فرشته مامان  شرمنده که بازم دیر شد ولی خوب تقصیر خودته بهم وقت نمیدی این ماهم واکسن داشتی گلم فتیم واکسنتو زدیم و نمیدونم چرا این دفعه خیلی اذیت شدی خیلی گریه کردی اصلا  نمیشد به پات دست بزنم خیلی دردت میومد و گریه میکردی اخرسر از خستگی گریه کردن یه ذره میخوابیدی ولی خیلی زود بلند میشدی ولی خداروشکر همون روز اول بود فرداش خوب شدی عزیزدلم دیگم واکسن نداری تا ایشاله 1سالگیت قربونت برم به همین زودی 6 ماه گذشتو من همش حس میکنم چقدر زود داری بزرگو بزرگتر میشی حس میکنم هنوز از نوزادیت سیراب نشده بودم که شدی 6 ماهه الان داری غلط میزنی و سعی میکنی چهار دستو پا بری اما موفق نمیشی از دیروز یاد گرفتی کاملا سینتو بیاری بالا اما نمیتونی چهار دستو پا بری جیگر مامان از این ماه شروع کردم دارم بهت غذا میدم البته از فرنی شروع کردم که خداروشکر دوست داشتیو خوردی ولی حریره  بادومو نخوردی ومن هم سوپ برت درست کردم مه سوپم دوست داری عزیزم دیشبم بهت قورمه سزی دادم که اونم دوست داشتی و پریشبم چلو وشت که نمیدونی چه جوری گوت میخوردی گوشتشو دوست داری اما ابشو نمیدونم چرا یه جوری میخوردی گلم دیروزم کیک درست کردم که اونم دوست داری و میخوری الانم خوابیدی و من سریع اومدم تا وبتو اپ کنم و برم به کارام برسم کلی کار دارم بهاره جونیم و اینکه خیلی کم خوابی گلم صبحها از 9 بیدار میشی و حدودا 12 میخوابی دوباره شاید 1 یا 2 ساعت بعد بیدار میشی با هم بازی میکنیم بهت ناهار میدم کلا بیداری تا دوباره 6 یا 7 عصر میخوابی بعضی وقتان که اصلا نمیخوابی تا 8 شب که دوباره میخوابی 1 ساعت  بابا که میاد دوباره بیدار میشی شام میخوریم کلی با بابا بازی میکنی با بد بختی 12 میخوابونمت در طول شبم هر 1 ساعت به 1 ساعت بیدار میشی ازلکی یکم شیر میخوری ولی دوباره خداروشکر میخوابی این ماهم یه مسافرت رفتیم اوشون فشم البته 1روزه که خداروکر دختر خوبی بودیو زیاد اذیت نکردی عکساشو میزاره تا یادگاری بمونه دختر گلم این روزا حالو هوای منو بابایی با تو عالیه عالی عالی عاشقتیم ............

طبیعت فشم 6 ماهو 1 روزگیت البته عکس زیاد داری ولی همش مام توش هستیم با بدبختی اینو پیدا کردم

تیپ زدی برای روز پدر داریم خونه اقا جون  5 ماهو 18 روزگیت

داریم میریم بیرون 5 ماهته

اینجام داریم میریم بیرون خوشمل کردی

اینجام داریم میریم واسه عمو محسن گوسفند بکوشن چون سرباز یشو تموم کرده عاشق این هدوپاپوشتم

چند روز مونده 6 ماهت بشه دخملی

اینجام 6ماهته گلم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان محدثه
17 خرداد 94 17:24
عالی بود عزیزم چه زود بزرگ شدی تو فرشته
مامان نفیسه
11 شهریور 94 9:16
خوشمزه ی خوردنی عاشقتم