بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

دلیل غیبت مامانی

1392/10/23 15:06
نویسنده : مامان نی نی
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامانی خوبی عسلم دلم اونقدر برات تنگ شده بود گلم اخه چند روز بود نمیتونستم بیام بهت

سر بزنم یه کوچولو میومدم و میرفتم اخه مامانی جمعه مهمونی داشتیم اونم مهمونی پاگشایی عمه جونیت

بود اونقدر سرم شلوغ بود و کار داشتم که نگو کلی مامانی هنرنمایی کرد هر چی که هنر بلد بودم رو کردم تا

یه مهمونی ابرومند بشه که خدارو شکر اینطوریم شدو به خوبی برگزار شد ایشاله ایندفعه مهمونی به خاطر

شما باشه گلم تا ببینی مامانی واست چه کارا که نمیکنه دیگه جونم برات بگه که همچنان مامانی منتظره تا

روز موعود فرابرسه گلم تا بتونی بیای پیشم عزیز دل مامان مواظب خودت باش و بازم یادت نره واسه من و

بابایی دعا کنی گلم چندتا از عکسای هنرنمایی مامانی تو مهمونی رم برات میزارم عسلم .

عزیز دل مامانی اینم اسماشون که برات مینویسم تا وقتی خوندی بدونی چین به ترتیب اولی ژله نیمرو

-کاسه یخی -سینی مزه - سالاد سبزیجات و کیک مرغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پرتو
23 دی 92 15:53
به به به آفرین به این مامان هنرمند دست گلت درد نکنه ، وای که دهنم آب افتاد ایشالا برای ورود فرشتت هم از این مهمونی ها با غذاهای خوشمزش درست میکنی و میگیری دوستم مرسی گلم ببخشید دهنتو اب انداختم
❤خونه نمدی❤
23 دی 92 16:01
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر چشم نی نیم بیاد حتما از کارات خیلی خوشم میاد خونه نمدی
زهرا مامان کوشولو
24 دی 92 15:03
به به چقد هنرمندخیلی خوشگلنایشاا.. همیشه شاد و سرحال باشی . ایشا.. زودزود نی نی بیاد تو دلت lمرسی گلم ممنون که بهم سرزدی
مامان فسقلی
25 دی 92 14:58
خیلی قشنگ بود هنرت. منم کلاس آشپزی رفتم.گاهی اوقات ازین کارا میکنم. بی زحمت مختص از ژله طرح نیمرو برام میگی.مرسی سلام گلم ممنون از محبتت اگه بازم اومدی ادرس وبتم برام بزار اما ژله نیمرو الوئه ورارو با شیر قاطی میکنی برای سفیده برای زرده تخم مرغم ژله پرتغال با شیر به همین سادگی بازم سوالی بود در خدمتم گلم
مامی سارا
26 دی 92 21:33
سلام وای که چه با سلیقه خوش به حال نی نی و بابای نی نی با این همه سلیقه و هنر با این چیزای خوشمزه ای که درست میکنی نی نیتم زود میلد تا همشونو بخوره کاسه یخی هم خوردنیه؟چه جوری درست میشه؟ ممنون از این همه لطفت عزیزم خیلی ساده است دو تا کاسه رو توی هم بزار کنارش سبزیجاتی که دوس داری بریز البته اب باید اب مقطر باشه که شفاف بشه بعد کنارههای ظرفتو چسب بزن که اب ریختی نیاد بالا بعدش تو فریزر تا یخ بزنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 0:40
خواهر خيلي عالي بودن اما اگر ممكنه بيا وب ام و دستور ژله نيمرو و كأسه يخي رو برام بزار ممنون ميشم ببخشيدا خواهش میکنم گلم حتما من اومدم عزیزم ولی قالب وبتو عوض کردی نمیتونم برات پیام بزارم واسم باز نمیکنه نمیدونم چرا اگه میدونی کمکم کن عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 0:42
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم مرسی گلم
مامان فسقلی
27 دی 92 19:14
سلام . مرسی عزیزم.خب ژله پرتغال رو کی وسط ژله سفید قرار میدی که خراب نشه. بازم مرسی fesghelima.niniweblog.com منم ممنونم عزیزم که بهم سرزدی گلم هر وقت دو تا ژله ها بسته شد ژله پرتغالو بزار روی سفیده
مامان ستاره
28 دی 92 1:34
ماشاالله به این خانوم هنرمند خیلی باحال شدن .... از اون کاسه یخی خیلی خوشم اومد با چی و چطوری درستش کردی گلم ؟؟؟؟؟ البته اگه دوست داری و برات زحمت نمیشه بگو گلم ... ممنونم نه عزیزم چه زحمتی دو تا کاسه که برن تو هم رو انتخاب کن بعد کنار اون سبزیجات دلخواه بریز ولی اب باید اب مقطر باشه که شفاف بشه بد بزار فریزر تا یخ ببنده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 6:37
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مژده
1 بهمن 92 14:47
خیلی با سلیقه وقشنگ بود خوش به حالت پاگشا کردی خیالت راحت شد منم باید خواهرشوهرم و پاگشا کنم عزیزم اون کاسه یخی رو میشه بگی چه جوری درست کردی؟ چشم حتما
ایدا
2 بهمن 92 14:19
وای چقدر خوشمزه ان اینا!!! ژله نیمروت چقدر خوشگله؟!! تو چی درست کردی؟!! تو جا تخم مرغی؟!! خیلی جالب شده!! کیک مرغت هم همینطور!! خیلی خوشمزه به نظر میاد!! وای ممنون خانمی از راهنماییت کلی ایده گرفتم!! خواهش میکنم عزیزم اره تو جاتخم مرغی درست کردم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 بهمن 92 22:02
سلام عزیز دلم از پرسش و پاسخ امدم وبت وای که چه هنرمندی هایی کردی عزیزم یه زحمت برات دارم میشه طرز تهیه این خوردنی های خوشمزه ات و برام بنویسی البته برای اینکه کار خودتم راحت شه میتونی تو وب خودت بنویسی تا جواب بقیه دوستان هم باشه اگه مایل نبودی این کار و کنی لطفا طرز تهیه کاسه یخی رو برام بنویس اگه برات زحمت نیست کامل توضیح بده و بگو میشه خورد یا نه چه طوری باید بخوریم عزیزم اگه میشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 بهمن 92 3:59
مرسی عزیزم
فریبا
28 بهمن 92 18:51
سلام گلم منم فریبا هستم این ماه 8 ماه میشه که منتظر نی نی میشم شما چی؟؟؟؟راستی خانمی خیلییی هنرمندی اسم کوچیکت چیه میخواستم لینک کنم اسمتو نداشتم یه وبم بیا و بهم بگو با آدرست ممنونم گلم که بهم سرزدی من ماه اولیه که اقدام کردم و نشد تا ببینم خدا چی میخواد