بهاره جون مابهاره جون ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مامان و بابای منتظر نی نی

لیاقت مادرشدنو دارم

1392/9/2 12:09
نویسنده : مامان نی نی
715 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شبهای دور                     کودک من پا به دنیا می نهد

ان زمان بر من خدای مهربان                            نام شورانگیز مادر می نهد

ان زمان طفل قشنگم بی خیال                         در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها                           در مشام جان من پیچیده است

ان زمان دیگر وجودم مو به مو                           بسته با هستی طفلم می شود

ان زمان در هر رگ من جای خون                       مهر او در تار و پودم  می شود 

می فشارم پیکرش را در برم                           گویمش چشمان خود را باز کن 

همچو عشق پاک من جاوید باش                     در کنارم زندگی اغاز کن  

میگشاید نور چشمم دیدگان                         بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش اهسته ای طفل عزیز                      می پرستم من تو را مادر منم    

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

مامانی این شعرتو وبلاگ دوست عزیزم بود البته اولش ولی زحمت کشید همشو بهم گفت منم واست نوشتم از همینجا ازش تشکر میکنم (کنجد مامان )

مامانی عاشق این شعر شدم اونقدر تو خونه با صدای بلند خوندم که بابای هم حفظ شده میخوام بدم خوشگل بنویسن و قابش کنم بزارم تو اتاقت جیگر طلا ببینی چقدر در حسرتتم تا بیایی عزیزم

وای خدای من یعنی لیاقت مادر شدنو بهم میدی یعنی میشه منم یه روزی مامان بشم خدایا چه واژه قشنگی مادر مادر مادر مادر مادر مادر

مامانی دلم واسه مامانم تنگ شد(مامانی شما همون مادربزرگ چون از این کلمه خوشم نمیاد و البته مامانمم جونه بهش میگی مامانی) چقدر واسم زحمت کشیده ایشاله صد ساله بشه الان میفهمم چی کشیده تا بزرگ بشم من که تو این چند وقته که تصمیم گرفتیم شما بیایی اونقدر واسه هر مشکلی که پیش میاد گریه کردم و طاقتم تموم شده که نگو خدایی مامانم چی کشیده ولی خوب به نظرم میارزه همین که بیای یه بار بگی مامان برام بسه همش از یادم میره تمام گریه هامو و غصه هام که به خاطرتت کشیدم  دوباره زنده میشم خدایا هر کی ارزوشه مامان بشه کمکش کن  خدایا هر کی دوست داره نی نی دار بشه کمکش کن امین یا رب العالمین

مامانی زودی بیا دلمو نشکن باشه      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کنجد مامان
30 مهر 92 13:03
ای جووووووووووونم.خواهش میکنم گلم.فداتبشم الهی.الهی خدا خیلی خیلی زود دامنت رو سبز کنه و دلت شاد بشه.از صمیم قلب برات دعا میکنم